Zapytania ofertowe

4/CKCD/LEGE/2020 - „Zakup wraz z dostawą wyposażenia AGD dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów"

UWAGA: 01.09.2020 R. - zmiana w ogłoszeniu i załącznikach dotycząca terminu realizacji zamówienia

Domaniów, 31.08.2020 r.

Zn. Sprawy: 4/CKCD/LEGE/2020

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Zakup wraz z dostawą wyposażenia AGD dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów"

współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne", na operacje typu „Kształtowanie przestrzeni publicznej" oraz na operacje typu „Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego"

w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 Wspólny słownik zamówień:

  • 39713100-4 - Zmywarki do naczyń
  • 42513210-0 - Witryny chłodnicze
  • 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

Zamawiający.

Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów, 55-216 Domaniów 15
REGON: 369608833, NIP: 9121922737
Tel.: +48/71 301 78 79
Strona internetowa: http://ckic-domaniow.bipstrona.pl
E-mail: kultura@gminadomaniow.pl

Opis przedmiotu zamówienia.

  1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest zakup wraz z dostawą, instalacją i rozruchem sprzętu AGD, tj. witryn chłodniczych, zmywarki do naczyń oraz ekspresu do kawy – wraz z wyposażeniem, o podanych w dalszej części parametrach minimalnych.
  2. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej (2 lata) gwarancji door to door na dostarczany sprzęt AGD.
  3. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia.

a) Witryna chłodnicza nastawna o pojemności 120L w kolorze srebrnym. – 1 szt.

- przeznaczona do ekspozycji ciast, tortów, koktajli czy różnego rodzaju napojów.

Wymagania minimalne:

- zainstalowane oświetlenie LED

- dwie chromowane półki o regulowanej wysokości

- panoramiczna zaokrąglona szyba przednia

- praca w zakresie temperatur 0 ~ +12°C

- technologia chłodzenia statycznego

- funkcja automatycznego rozmrażania

- energooszczędna

- sterowanie elektroniczne z wyświetlaczem temperatury

Preferowane wymiary:

        - Pojemność [l]: 120

        - Długość [mm]: 680

        - Szerokość [mm]: 560

        - Wysokość [mm]: 660

b) Witryna chłodnicza o pojemności 341 L – 1 szt.

- przeznaczona do przechowywania żywności w zakresie temperatur +2 ~ +8 °C

Wymagania minimalne:

 - elektroniczny sterownik z cyfrowym wyświetlaczem temperatury

- obieg powietrza wymuszony wentylatorem

- funkcja automatycznego odszraniania

- obudowa zewnętrzna wykonana jest ze stali malowanej proszkowo na czarno

- 3 drzwi samozamykające wykonane ze szkła hartowanego wyposażone w zamek na kluczyk

- 6 półek chromowanych o nośności max 40kg - przy równomiernym obciążeniu

Preferowane wymiary:

 - Pojemność [l]: 341

 - Waga [kg]: 130

- Długość [mm]: 515

- Szerokość [mm]: 1350

- Wysokość  [mm]: 905

c) Zmywarka podblatowa - 1 szt.

- możliwość mycia tac GN1/1

- drzwi uchylne z przeciwciężarem

- mechaniczno-analogowe sterowanie

- otwarcie drzwi: 380 mm.

- użyteczny wewnętrzny prześwit: 360 mm.

- cykle mycia 90”, 120” oraz 180”

- maksymalna wydajność 40 koszy na godzinę

- 20-litrowy zbiornik z mocą cieplną 2.8 kW

- 7-litrowy bojler

- 600 W pompa myjąca

- zużycie wody ok. 2.4 litra na cykl

- płukanie z funkcją termostatu

- możliwość użytkowania w instalacjach jednofazowych i trójfazowych.

- wyłącznik magnetyczny otwierania drzwi.

- wyposażenie: 2 x podstawowy kosz  50x50  i dwa pojemniki na sztućce.

- wbudowany dozownik detergentu

Preferowane wymiary:

- Długość [mm]: 600

- Szerokość [mm]: 600

- Wysokość  [mm]: 830

Zamawiający wymaga dostarczenia w zestawie z płynem myjącym, nabłyszczaczem oraz solą tabletkową niezbędnymi do dokonania rozruchu urządzenia.

d) Podstawa pod zmywarkę – 1 szt.

- wykonana ze stali nierdzewnej, na nogach z tworzywa sztucznego o regulowanej wysokości

Preferowane wymiary:

- długość:             600 mm

- szerokość:          570 mm

- wysokość:          470 mm

e) Zmiękczacz automatyczny - 1 szt.

wyposażony jest w głowicę elektro-mechaniczną, z możliwością użycia mieszacza wody

Preferowane parametry:

- szerokość:          280 mm

- głębokość:         410 mm

- wysokość:          535 mm

- napięcie:                       230 V

- moc elektryczna:           3 W

- rodzaj regeneracji:        Automatyczna (czasowa)

- rodzaj głowicy:              B65

- natężenie przepływu wody nom/max [l/min]:                0 - 30 / 75

- ilość uzdatnionej wody pomiędzy regeneracjami [l]:   1950

- zużycie soli [kg]:                       1

- zbiornik soli [kg]           :           15

- ciśnienie dopływu wody 2,0 - 6,0

- temperatura dopływu wody < 30 °C

- średnica przyłącza:       3/4 cal

- ilość złoża [l]:               6,5

- waga:                            11.00 kg

f) Ekspres do kawy – 1 szt.

- typ urządzenia: przelewowy

- moc urządzenia:            1400 W

- pojemność zbiornika na kawę: 1000 g

- pojemność zbiornika na wodę: 4 l

- ciśnienie w barach:                   14

- kolor:                                       antracyt                     

- funkcje ekspresu do kawy: Americano, Caffe Latte, Cappuccino, Espresso, spienianie mleka

- wbudowany młynek

- regulacja mocy kawy

- sterowanie: elektroniczne/przyciskowe

- rodzaj zasilania: sieciowe, 220-240 V

- moc: 1400 W

- instalacja: wolnostojąca

- stosowanie kawy: ziarnista

- system do spieniania mleka: dysza spieniająca

- materiał: metal i tworzywo sztuczne ABS

Preferowane wymiary:

- głębokość w [mm]:        452

- szerokość [mm]:            334

- wysokość [mm]:            574

- waga: 23 kg

W zestawie z ekspresem powinny się znaleźć niezbędne do dokonania rozruchu urządzenia i prawidłowego użytkowania.:

- filtr do wody,

- tabletki czyszczące,

- płyn okamieniający


Termin wykonania zadania.

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania całości przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych liczonych po dacie podpisania umowy.


Opis sposobu przygotowania oferty, miejsce oraz termin składania oferty.

Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w formie elektronicznej na adres  kultura@gminadomaniow.pl w terminie do dnia 07.09.2020 r. do godziny 15.00. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W tytule wiadomości należy umieścić napis:

„Zakup i dostawa sprzętu AGD - Znak spr. 4/CKCD/LEGE/2020”

Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca. Otwarcie ofert nastąpi w niezwłocznie po upływie terminu składania ofert.


Opis wymagań stawianych wykonawcy.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)        Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.

b)        Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

c)        Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

Informację o dokumentach składających się na ofertę.

Na zwartość oferty składa się:

a)      Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z dołączoną specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu.

b)     Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2, o treści:
„Oświadczam (my), iż spełniamy warunki dotyczące:

  • Posiadania wiedzy i doświadczenia.
  • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Istotne postanowienia umowy.

Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Płatność za przedmiot umowy.

1)     Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia będzie wypłacone w formie ryczałtowej.

2)     Do kwoty, o której mowa w pkt. 1 zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3)     Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury wystawionej w oparciu o protokół odbioru, w formie przelewu na rachunek bankowy, w ciągu 21 dni od otrzymania faktury VAT (rachunku) z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment).

Kryterium oceny oferty oraz sposobu obliczenia ceny.

1)     Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena brutto (100%). Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do realizowania zamówienia wynikające wprost z niniejszego zapytania ofertowego i obowiązujących przepisów, które wykonawca musi przestrzegać w trakcie realizacji zamówienia z uwzględnienie opłat i podatków w tym podatek VAT. Cenę należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złotych polskich). W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W formularzu ofertowym należy podać cenę całkowitą za wykonanie zadania.

2)     Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaoferuje wykonanie zamówienia za najniższą cenę, podpisując umowę, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.

O wynikach postępowania Zamawiający powiadomi wszystkich uczestników, mailowo. Wybranemu Wykonawcy wskaże telefonicznie miejsce i datę podpisania umowy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jego etapie, prawo zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości zamawianych urządzeń będących przedmiotem umowy, jednak nie więcej niż o 2 szt.

Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy a dnia 29.01.2004r - Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30 000,00 euro - art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia

27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych

osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej

„RODO”, informuję, że:

■       administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów

■       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup wraz z dostawą wyposażenia AGD dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów”,

■       odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa

■       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,

■       obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;

■       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

■       posiada Pani/Pan:

-                 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-                 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

-                 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO

-                 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

■       nie przysługuje Pani/Panu:

-         w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-         prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-         na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 sierpnia 2020 09:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Kułakowski
Ilość wyświetleń: 359
16 września 2020 19:15 (Tomasz Kułakowski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
16 września 2020 19:15 (Tomasz Kułakowski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
16 września 2020 19:15 (Tomasz Kułakowski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)