Zapytania ofertowe

Opracowanie graficzne, wykonanie i montaż na fasadzie dwóch budynków bibliotecznych napisów, logo oraz podświetlanego herbu

ZAPYTANIE OFERTOWE

Opracowanie graficzne, wykonanie i montaż na fasadzie dwóch budynków bibliotecznych napisów, logo oraz podświetlanego herbu”.

 

 

I. Zamawiający.

Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów, Domaniów 15, 55-216 Domaniów NIP: 9121922737, REGON: 369608833, Tel.: +48/71 301 78 79

Strona internetowa: http://ckic-domaniow.bipstrona.pl , e-mail: kultura@gminadomaniow.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest opracowanie graficzne, wykonanie i montaż na fasadzie budynków bibliotecznych w miejscowości Domaniów oraz Wierzbno napisów, logo Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów oraz podświetlanego herbu Gminy Domaniów.

2. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej (2 lata) gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia. Gwarancja obejmuje ewentualne wady, usterki wynikające z wadliwości materiału lub wykonanych usług.

4. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia.

  1. Obiekt biblioteczny w miejscowości Domaniów:

    1. Herb Gminy Domaniów – 1 szt.

      Wytyczne: herb wykonany w formie kasetonu świetlnego; podświetlenie led; wymiary 125x144 cm; profil alu malowany proszkowo (złoty); płyta czołowa (lico) wykonana z plexi z grafiką, folia kasetonowa; napis pod herbem: GMINA DOMANIÓW - litery przestrzenne (3D) wykonane ze styroduru malowane na czarno; wysokość liter: 18 cm; płyta czołowa (lico) wykonana z plexi w kolorze czarnym; kolorystyka i miejsce montażu na elewacji budynku zgodne z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

    2. Napis: BIBLIOTEKA – 1 szt.

      Wytyczne: litery przestrzenne (3D) wykonane ze styroduru malowane na czarno; wysokość liter: 32 cm; płyta czołowa (lico) wykonana z plexi w kolorze czarnym, miejsce montażu na elewacji budynku zgodne z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

    3. Logo Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów – 1 szt.

      Wytyczne: logo wykonane z półprzeźroczystej płyty plexi o grubości 6-8 mm; wymiary płyty: 300x140 cm; montaż na dystansach; wymiary logo: 280x100 cm; plexi biała + kolory (oracal); kolorystyka i miejsce montażu na elewacji budynku zgodne z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

  1. Obiekt biblioteczny w miejscowości Wierzbno.

    1. Herb Gminy Domaniów – 1 szt.

      Wytyczne: herb wykonany w formie kasetonu świetlnego; podświetlenie led; wymiary 145x167 cm; profil alu malowany proszkowo (złoty); płyta czołowa (lico) wykonana z plexi z grafiką, folia kasetonowa; napis pod herbem: GMINA DOMANIÓW - litery przestrzenne (3D) wykonane ze styroduru malowane na czarno; wysokość liter: 21 cm; płyta czołowa (lico) wykonana z plexi w kolorze czarnym; kolorystyka i miejsce montażu na elewacji budynku zgodne z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

    2. Napis: BIBLIOTEKA – 1 szt.

      Wytyczne: litery przestrzenne (3D) wykonane ze styroduru malowane na czarno; wysokość liter: 60 cm; płyta czołowa (lico) wykonana z plexi w kolorze czarnym, miejsce montażu na elewacji budynku zgodne z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

    3. Logo Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów – 1 szt.

      Wytyczne: logo wykonane z półprzeźroczystej płyty plexi o grubości 6-8 mm; wymiary płyty: 250x116 cm; montaż na dystansach; wymiary logo: 230x88 cm; plexi biała + kolory (oracal); kolorystyka i miejsce montażu na elewacji budynku zgodne z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

III. Termin wykonania zadania.

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania całości przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni kalendarzowych liczonych po dacie podpisania umowy.

 

IV. Opis sposobu przygotowania oferty, miejsce oraz termin składania oferty.

Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w formie elektronicznej na adres kultura@gminadomaniow.pl w terminie do dnia 10.09.2020 r. do godziny 15.00. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W tytule wiadomości należy umieścić napis:

Opracowanie graficzne, wykonanie i montaż na fasadzie dwóch budynków bibliotecznych napisów, logo oraz podświetlanego herbu”.

Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert.

 

V. Opis wymagań stawianych wykonawcy.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.

  2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

     

    VI. Informację o dokumentach składających się na ofertę.

    Na zwartość oferty składa się:

  1. Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

  2. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3, o treści: „Oświadczam (my), iż spełniamy warunki dotyczące:

  • Posiadania wiedzy i doświadczenia.

  • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

     

VII. Istotne postanowienia umowy.

Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

VIII. Płatność za przedmiot umowy.

  1. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia będzie wypłacone w formie ryczałtowej.

  2. Do kwoty, o której mowa w pkt. 1 zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  3. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury wystawionej w oparciu o protokół odbioru, w formie przelewu na rachunek bankowy, w ciągu 30 dni od otrzymania faktury VAT (rachunku) z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment).

 

IX. Kryterium oceny oferty oraz sposobu obliczenia ceny.

  1. Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena brutto (100%). Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do realizowania zamówienia wynikające wprost z niniejszego zapytania ofertowego i obowiązujących przepisów, które wykonawca musi przestrzegać w trakcie realizacji zamówienia z uwzględnienie opłat i podatków w tym podatek VAT. Cenę należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złotych polskich). W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W formularzu ofertowym należy podać cenę całkowitą za wykonanie zadania.

  2. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaoferuje wykonanie zamówienia za najniższą cenę, podpisując umowę, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

     

    X. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.

    O wynikach postępowania Zamawiający powiadomi wszystkich uczestników, mailowo. Wybranemu Wykonawcy wskaże telefonicznie miejsce i datę podpisania umowy.

     

    XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jego etapie, prawo zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.

     

    XII. Zamówienie nie jest prowadzone wg. zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30.000,00 euro - art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

     

    XIII. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów;

  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Opracowanie graficzne, wykonanie i montaż na fasadzie dwóch budynków bibliotecznych napisów, logo oraz podświetlanego herbu”;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;

  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;

  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  • posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu: 8 - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Załączniki:

  1. Wzór formularza ofertowego;

  2. Wzór graficzny asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia, wizualizacje budynków;

  3. Oświadczenie;

  4. Wzór umowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 września 2020 16:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Kułakowski
Ilość wyświetleń: 591
15 września 2020 13:32 (Tomasz Kułakowski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
15 września 2020 13:32 (Tomasz Kułakowski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
15 września 2020 13:32 (Tomasz Kułakowski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)