Zapytania ofertowe

3/CKCD/LEGE/2020 - „Zakup wraz z dostawą wyposażenia IT dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów"

UWAGA: 01.09.2020 R. - zmiana w ogłoszeniu i załącznikach dotycząca terminu realizacji zamówienia

Domaniów, 28.08.2020 r.

Zn. Sprawy: 3/CKCD/LEGE/2020

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Zakup wraz z dostawą wyposażenia IT dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów"

współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne", na operacje typu „Kształtowanie przestrzeni publicznej" oraz na operacje typu „Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego"

w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020


Wspólny słownik zamówień:

  • 30213200-7 - Komputer tablet
  • 30213100-6 - Komputery przenośne
  • 30232110-8 - Drukarki laserowe
I.      Zamawiający.

Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów, 55-216 Domaniów 15

REGON: 369608833, NIP: 9121922737

Tel.: +48/71 301 78 79

Strona internetowa: http://ckic-domaniow.bipstrona.pl

E-mail: kultura@gminadomaniow.pl

II.     Opis przedmiotu zamówienia.
  1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest zakup wraz z dostawą sprzętu IT, tj. laptopów, tabletów i czytników ebooków wraz z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym oraz urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka/kopiarka/skaner/faks), o podanych w dalszej części parametrach minimalnych.
  2. Oferując rozwiązania równoważne w zakresie procesorów lub układów graficznych, wykonawca winien dla zachowania uczciwej konkurencji i możliwości jednoznacznej oceny ofert przez Zamawiającego, określić wydajność oferowanego podzespołu wg ogólnie dostępnych testów porównawczych oraz porównać jego wydajność z wskazanym poniżej podzespołem bazowym.
  3. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej (3 lata) gwarancji door to door na dostarczany sprzęt IT.
  4. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia.

a)        Laptop cz. 1 – 2 szt.

Wymagania minimalne: Procesor Intel Core i5-10210U lub inny równoważny. Pamięć RAM min 12GB DDR4. Dysk SSD M.2 PCIe 500 GB. Dysk HDD SATA 1000 GB. Wbudowany napęd optyczny Nagrywarka DVD+/-RW. Typ ekranu - matowy, LED, IPS. Przekątna ekranu 17,3", Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD) Karta graficzna zintegrowana. Pamięć karty graficznej – współdzielona. Dźwięk - wbudowane głośniki stereo. Wbudowany mikrofon. Kamera internetowa 0.3 Mpix. Łączność LAN 10/100/1000 Mbps. Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac). Moduł Bluetooth. Złącza: USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 1 szt. HDMI - 1 szt. USB 2.0 - 2 szt. RJ-45 (LAN) - 1 szt. Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. Wydzielona klawiatura numeryczna. Microsoft Windows 10 PRO PL (wersja 64-bitowa)

b)        Laptop cz. 2 – 8 szt.

Wymagania minimalne: Procesor AMD Ryzen™ 7 3750 lub inny równoważny. Pamięć RAM min.16 GB DDR4. Dysk SSD M.2 PCIe 500 GB. Dysk HDD SATA 1000 GB. Typ ekranu -Matowy, LED, IPS. Przekątna ekranu 17,3" Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD). Kartda graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1650/AMD Radeon™ RX Vega 10. Pamięć karty graficznej 4096 MB GDDR5 (pamięć własna). Dźwięk - wbudowane głośniki stereo. Wbudowane dwa mikrofony.  Kamera internetowa 1.0 Mpix. Łączność LAN 10/100/1000 Mbps. Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac). Moduł Bluetooth. Złącza: USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt. HDMI 2.0 - 1 szt. USB 2.0 - 1 szt. RJ-45 (LAN) - 1 szt. Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. Podświetlana klawiatura Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock), Microsoft Windows 10 Home PL (wersja 64-bitowa)

c)         Tablet ze słuchawkami  - 3 szt.

Wymagania minimalne: Procesor Qualcomm Snapdragon 439, Układ graficzny Adreno 505, Pamięć RAM 3 GB DDR3, Pamięć wbudowana 32 GB, Przekątna ekranu 10", Rozdzielczość ekranu 1920 x 1200, Łączność: Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac), Moduł Bluetooth, Nawigacja: satelitarna, GPS, BeiDou, GLONASS, Czujniki: Akcelerometr, Czujnik światła, Żyroskop, Złącza: USB Type-C - 1 szt., DC-in (wejście zasilania) - 1 szt., Czytnik kart pamięci - 1 szt., Wyjście słuchawkowe/głośnikowe (ekran dedykowany) - 1 szt. Android 9.0 Pie, Aparat: 5.0 Mpix – przód, 8.0 Mpix – tył, Rozdzielczość nagrywania wideo: HD (1280 x 720), Dodatkowe informacje: Wbudowane głośniki stereo, Wbudowany mikrofon, Skaner twarzy, Pyłoszczelność i wodoszczelność (IP52), Słuchawki nauszne Bluetooth

d)        Czytnik ebooków - 4 szt.

Wymagania minimalne: Procesor 4 rdzenie, 1.60 GHz (Cortex A9), Pamięć RAM 512 MB DDR3, Pamięć wbudowana 8 GB, Typ ekranu E-Ink Carta, Wbudowane oświetlenie: Tak, Przekątna ekranu 6", Rozdzielczość ekranu 1448 x 1072, Łączność: Wi-Fi 802.11 b/g/n, Moduł Bluetooth, Złącza: Micro USB - 1 szt., Czytnik kart pamięci - 1 szt. Sposób sterowania Dotykowe/Przyciski, Obsługiwane formaty plików: TXT, HTML, RTF, PDF, MOBI, EPUB, FB2, CHM, Android 4.2 Jelly Bean

e)         Drukarka/Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.

INFORMACJE PODSTAWOWE

•    Technologia druku: Laserowa

•    Podstawowe funkcje urządzenia: drukarka/kopiarka/skaner/faks

•    Maksymalna szybkość druku (mono): 23 str./min.

•    Druk w kolorze: Tak

•    Maksymalna szybkość druku (kolor): 23 str./min.

•    Średnia wydajność: 8000 stron miesięcznie

•    Maksymalna wydajność: 60000 stron miesięcznie

•    Czas nagrzewania: 32 s

•    Wyświetlacz LCD: Tak

•    Typ wyświetlacza LCD: •  Kolorowy wyświetlacz

•    Ekran dotykowy

INTERFEJSY / KOMUNIKACJA

•       Złącze zewnętrzne: •  USB 2.0

•       •  2 x RJ-11

•       Karta sieciowa (LAN): Tak

•       Karta sieciowa (LAN/GBLAN): 10/100/1000

•       Bezprzewodowa karta sieciowa: Nie

•       Pozostałe złącza/sloty: 2x USB 2.0 [host]

OBSŁUGA PAPIERU / NOŚNIKI

•    Maksymalny rozmiar papieru: A3

•    Obsługiwane rozmiary papieru: papier A3/papier A4/papier B4/papier A5/papier B5/papier A6/koperty/przeźrocza

•    Gramatura papieru: 64-200 g/m2

•    Standardowa pojemność podajników papieru: 400 szt.

•    Automatyczny podajnik dokumentów: Tak RADF

•    Pojemność podajnika dokumentów: 100 szt.

•    Dupleks: Tak

PAMIĘĆ

•    Zainstalowana pamięć: 1280 MB

•    Dysk twardy: Tak

•    Pojemność dysku - zainstalowanego: min. 250 GB

•    Wbudowany czytnik kart pamięci: Nie

SPECYFIKACJA DRUKARKI

•    Rozdzielczość w poziomie (mono): 1200 dpi

•    Rozdzielczość w pionie (mono): 600 dpi

•    Rozdzielczość w poziomie (kolor): 1200 dpi

•    Rozdzielczość w pionie (kolor): 600 dpi

•    Prędkość procesora: 800 MHz

•    Drukowanie sieciowe: Tak

•    Obsługiwane języki drukarek: HP PCL 5c/ HP PCL 6/ Epson FX/ IBM Pro Printer/ XPS/   PDF 1.7

•    Emulacje: PostScript Level 3

SPECYFIKACJA SKANERA

•    Typ skanera: kolorowy

•    Maksymalna prędkość skanowania (mono): 50 str./min.

•    Optyczna rozdzielczość skanowania: 600 x 600 dpi

•    Głębia koloru: 24 bit

•    Skanowanie sieciowe: Tak

•    Tryby skanowania: Skanowanie do FTP/ Skanowanie do poczty e-mail/ standardowy/  Skanowanie do pamięci USB/ Skanowanie do lokalnej książki adresowej

•    Format plików: PDF/ TIFF/ JPEG/ XPS

SPECYFIKACJA KOPIARKI

•    Czas wykonania pierwszej kopii - cz/b: 14,5 s

•    Czas wykonania pierwszej kopii - kolor: 14,5 s

•    Maks. liczba kopii: 999 szt.

•    Skalowanie: 25-400 %

SPECYFIKACJA FAKSU

•    Typ modemu: ITU-T G3

•    Szybkość wysyłania danych (Upstream): 33,6 kB/s

•    Pojemność pamięci faksu: 400 stron

III.      Termin wykonania zadania.

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania całości przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni kalendarzowych liczonych po dacie podpisania umowy.

IV.       Opis sposobu przygotowania oferty, miejsce oraz termin składania oferty.

Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w formie elektronicznej na adres  kultura@gminadomaniow.pl w terminie do dnia 04.09.2020 r. do godziny 15.00. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W tytule wiadomości należy umieścić napis:

„Zakup i dostawa sprzętu IT - Znak spr. 3/CKCD/LEGE/2020”

Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca. Otwarcie ofert nastąpi w niezwłocznie po upływie terminu składania ofert.

V.        Opis wymagań stawianych wykonawcy.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)        Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.

b)        Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

c)        Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

VI.       Informację o dokumentach składających się na ofertę.

Na zwartość oferty składa się:

a)      Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z dołączoną specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu.

b)      Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2, o treści:

„Oświadczam (my), iż spełniamy warunki dotyczące:

  • Posiadania wiedzy i doświadczenia.
  • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
VII.    Istotne postanowienia umowy.

Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

VIII.   Płatność za przedmiot umowy.

1)      Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia będzie wypłacone w formie ryczałtowej.

2)      Do kwoty, o której mowa w pkt. 1 zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3)      Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury wystawionej w oparciu o protokół odbioru, w formie przelewu na rachunek bankowy, w ciągu 21 dni od otrzymania faktury VAT (rachunku) z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment).

IX.     Kryterium oceny oferty oraz sposobu obliczenia ceny.

1)      Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena brutto (100%). Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do realizowania zamówienia wynikające wprost z niniejszego zapytania ofertowego i obowiązujących przepisów, które wykonawca musi przestrzegać w trakcie realizacji zamówienia z uwzględnienie opłat i podatków w tym podatek VAT. Cenę należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złotych polskich). W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W formularzu ofertowym należy podać cenę całkowitą za wykonanie zadania.

2)      Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaoferuje wykonanie zamówienia za najniższą cenę, podpisując umowę, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

X.      Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
  1. O wynikach postępowania Zamawiający powiadomi wszystkich uczestników, mailowo. Wybranemu Wykonawcy wskaże telefonicznie miejsce i datę podpisania umowy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jego etapie, prawo zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości zamawianych urządzeń będących przedmiotem umowy, jednak nie więcej niż o 2 szt.
  3. Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy a dnia 29.01.2004r - Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30 000,00 euro - art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

■       administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów

■       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup wraz z dostawą wyposażenia IT dla dwóch budynków Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów”,

■       odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa

■       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,

■       obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;

■       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

■       posiada Pani/Pan:

-        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

-        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO

-        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

■       nie przysługuje Pani/Panu:

-         w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-         prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-         na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 sierpnia 2020 16:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Kułakowski
Ilość wyświetleń: 333
15 września 2020 17:56 (Tomasz Kułakowski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
15 września 2020 17:55 (Tomasz Kułakowski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
15 września 2020 17:55 (Tomasz Kułakowski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)